dijous, 29 de gener del 2015

Repte aconseguit i continuació del repte! :D

Quan ens proposem un repte amb nosaltres mateixos, ens adonem si tenim la motivació i constància per adonar-nos si serem capaços de cumplir-ho.

Un repte s'aconsegueix amb constància, esforç i motivació.
I la gran pregunta és, després d'aconseguir aquest repte què?

A l'assignatura d'educació física ens havíem de proposar un repte personal.
El meu és tornar a córrer i agafar resistència i fons en el "running", vaig perdre la constància quan vaig deixar el bàsquet i vull tornar a recuperar-ho tot i que sigui una miqueta.

EL repte són 5 km sense parar amb trams amb pujades, baixades i escales.
La ruta és a cornellà recorrent tots els barris.


Vaig anar amb en David Valeta, un noi que s'entrena i el seu hobbie és córrer





I en aquest repte en primer lloc estirem una mica les extremitats i un cop finalitzat doncs comencem suaus com si fos escalfament i ens endinsem en la nostra ruta o recorregut per aconseguir els 5 km! 





Aquí tenim la prova del repte superat, 5 km realitzats o una mica més del que em vaig proposar, el recorregut inclous escales, pujades i baixades.

Però un cop acabat el repte ara què?

Doncs aquest repte no acaba aquí, cada setmana els dimarts surto a córrer augmentant dificultat o recorregut, un dia a la setmana com a mínim, i a dia d'avui ja vaig per els 7 km amb inclinació més pronunciada en diversos trams del recorregut.

Us convido a començar un repte i no deixar la constància per aconseguir-ho i l'esforç que suposa.

Doneu-li una mica d'esport a la vostra vida! 










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada